پایگاه فرهنگی مصباح الهدی

هیئت، هیئت داری، عزاداری...
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

هشتمین اجتماع مدافعان حرم به مناسبت سالروز شهادت حضرت زینب(س) از سوی هیئت الرضا(ع)
سخنران: حجت الاسلام حاج علیرضا پناهیان

گزیده ای از سخنان حجت الاسلام پناهیان:
این که خداوند متعال دشمنان ما را از احمق ها قرار داده، باید دیدد که این حماقتشان را کجا می توانیم ببینیم، این که انسان حماقت دشمنش را ببینید مهم است که یک قدرت و نیروی مضاعفی به مومن خواهد داد. این که شما بدانید ما تا آخرین لحظه، تا فرج حضرت با چه احمق های رو به رو هستیم، این یک خوفی را از دل مؤمن برطرف می کند و یک قدرتی در دل آنها خواهد داد.

دشمنان ما از احمق ها هستند. خواستند شیعه را از سنی جدا کنند، بهتر اتحاد برقرار شد. مرز بین شیعه و سنی اصلا در سوریه برداشته شده است. ببینید چگونه ارادت به مقام معظم رهبری می ورزند.

دوستان که  از عاقل ها هستند. دشمن ها را خدا از حُمقا  قرار داده است. خدا به دوستان عقل بیشتر بدهد. الان شرایطی در منطقه پیش آمده که در اثر جنایت  تکفیری ها شیعه و سنی دارند بیشتر به هم می رسند. سازمان سیا  و موساد شروع کردند و  یک جریان تکفیری درست کردند که از این طرف شیعه و سنی را به جان هم بیندازند. از این طرف شیعه ی اهل مقاومت را کافر اعلام  می کنند!!!

هرچه کار احمقانه است زیر نظر انگلیسی هاست که از حماقتشان این کار را انجام می دهند. شیعه مقاوم شده است. آنها نمی دانند وقتی شما برای زینب کبری سلام الله علیها عزاداری می کنید چه اتفاقی برایتان می افتد؟ دشمنان احمق و دوستان باید عاقل باشند. یک داستانی تا قبل انقلاب بوده می گفتند:

 فردی که عزاداری می کند ضعیف می شود خودش را تخلیه می کند. از این بغضی که نسبت به دشمن دارد گریه می کند سینه می زند و تخلیه می شود انقلاب پیروزی اش به تاخیر می افتد. آدم ها چون عزاداری می کنند دیگر انقلابی نیستند!!

حسینیه درست می کردند، می گفتند نباید گریه کنید و به جای عزاداری باید از حسین علیه السلام  درس بگیرید! گریه مخدر است! که امام(ره) با آنها مقابله کردند و جلوگیری  کردند. بسیاری از انقلابیون می خواستند دسته های عزاداری را از بین ببرند و امام(ره) با آنها مقابله کردند.

بعدا نتیجه ی عزاداری  را در جبهه دیدند و هرکه سینه زن و گریه کن امام حسین(ع)  بود، در جبهه بهتر می جنگید. فکر می کردند شما که برای حضرت زینب(س) گریه می کنید دارید ضعف حضرت زینب(س)  را می پذیرید و ضعیف می شوید در حالی که در  عزادار قدرت عجیبی ایجاد می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">