پایگاه فرهنگی مصباح الهدی

هیئت، هیئت داری، عزاداری...
آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

حاج مهدی سلحشور: 

پرکشیدند سمت کرب و بلا | حجم: 2.11 مگابایت

صلی الله علیک یا اباعبدالله | حجم: 23 مگابایت

لبیک یاحسین... | حجم: 9.14 مگابایت

خاک آسمونی  | حجم: 8.51 مگابایت

مجموعه شهدایی حاج مهدی سلحشور، اینجا کلیک کنید

حاج محمود کریمی:

کجا میخای بری، چرا منو نمی بری | حجم: 8.2 مگابایت

سلام آقا، فدای تو، غصه ی من، غمای تو | حجم: 10.3 مگابایت

نوا:

نوای گمنامی | حجم: 2.3 مگابایت

شهید علمدار:

بر مشامم می رسد | حجم: 845 کیلوبایت

  • مصباح الهدی

نظرات (۷)

بسیار عالی بود ممنون
یا ابا عبدالله
ممنووووووون

به شدت دنبال یکی دوتاشون بودم که الان اینجا پیدا کردم!
ممنون عالی بود 


التماس دعا   خیلی دعام کنید
خدا یارتون
التماس دعا
سلام خسته نباشین من دنبال یه نوا هستم که فقط توش میگه حسیییییین توی شلمچه هم پخش میشد 
سلام.برادر یا خواهر عزیزم  بابت قرار دادن نوای گمنامی واقعا ازتون تشکر میکنم چون به شدت دنبااش بودم ولی پیداش نکرده بودم حتی به چند نفری سپرده بودم که برام پیداش کنن،خدا خیرتون بده و انشاالله توفیقات روزافزون شامل حالتان بشه درضمن وبلاگ فوق العاده ای هم داری و مطالب جذاب و دیدنی .یازینب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">