پایگاه فرهنگی مصباح الهدی

هیئت، هیئت داری، عزاداری...
آخرین نظرات
  • ۱
  • ۰

 

دریافت صوت استودیویی | حجم: 8.51 مگابایت

دریافت نماهنگ پخش شده از شبکه افق  | حجم: 59.3 مگابایت

دریافت نماهنگ ستاد راهیان نور | حجم: 89.7 مگابایت
 

دل می‌زنم به دریا ، پا می‌ذارم تو جاده

راهی می‌شم دوباره ، با پاهای پیاده

راهی می‌شم ، به سوی خاکی آسمونی

که داره عطر مهربونی ، عطر حریم بی‌نشونی

 میام و دارم ، شور و نوایی

می‌خوام بگیرم ، اذن رهایی

ای شهدا ، ای شهدا

 

اگه که قلبمو شیدا کردم

اگه که چشمامو دریا کردم

من با هزار امید اینجا هستم

گمشده‌مو شاید پیدا کردم

 

گمشده‌مو شاید پیدا کردم

 

دارم گله‌ها ، از فاصله‌ها

جا مونده منم ، از قافله‌ها

ــــــــــــــــــــــــــــ

اومدم اینجا قلبم ، رنگ خدا بگیره

شیوه عاشقی رو ، از شهدا بگیره

 

با یادشون ، جاریه اشکای زلالم

می‌خوام که با شروع سالم ، عوض بشه دوباره حالم

 

مدد می‌گیرم ، از خود مادر

که دم بگیرم ، تا دمِ آخر

 یا فاطمه ، یا فاطمه

ولایتت همه آمال من

روشنی بخشِ ماه و سال من

دلمو زیر و رو کرده مهرت

تویی محول الاحوال من

 

من از تو می‌خوام ، تنها یه حاجت

اذن رهایی ، رزق شهادت

ــــــــــــــــــــــــــــ

می‌خوام مثه شهیدا ، نذر غمش بمیرم

یه روزی انتقامِ ، مادرمو بگیرم

 

اون روزی که ، تو کوچه محشری به پا شد

فاطمه یار مرتضی شد ، برای رهبرش فدا شد

 

فدایی شد تا ، بمونه روشن

چراغ این راه ، واسه تو و من

یا فاطمه ، یا فاطمه

 تا روزی که بیاد خورشید از راه

روشنه راهمون با نورِ ماه

یاور و یار رهبر می‌مونم

تا جمعه‌ ظهور ان‌شاء‌الله

 

ذکر لب ما ، با شور و نوا

ای جانِ جهان ، یا مهدی بیا

شاعر: آقای یوسف رحیمی | وبلاگ:   در نواحی نوحه   و   کاروان دل

نظرات (۲۸)

سلام

دم شما گرم

دم حاج مهدی هم گرم

نمی دونم چی بگم ، کاشکی این جور نواها روز به روز زیاد بشه

آدم هر چی گوش میده انگار سیر نمیشه

  • سرباز صاحب الزمان
  • عالی
    خیلی ممنون اینو امسال تو شلمچه پخش می کردن...منو یاد اونجا انداخت...
    دست شما درد نکنه. این رو امسال تو شلمچه شنیدم خیلی دوست داشتم پیداش کنم اما فکر نمی کردم موفق بشم چون هیچ متنی از اون نداشتم
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    التماسدعا
    یازهرا
  • جواد قائدرحمت خادم الشهدا
  • ای جانم خیلی زیباست غروبای شلمچه پخش میشد وقتی جمعیت رو از بالا میدیدی در حال حرکت بین فانوس ها و با نوای حاج مهدی یه حس عجیبی بهمون دست میداد.
  • امیر جعفری
  • سلام من بالای ١٠٠٠ بار گوش دادم سیر نمیشم دمتون گرم خدا قوت
    پاسخ:
    سلام علیکم
    وقتی شاعر آقا یوسف رحیمی و مداح حاج مهدی باشه، 2000 بار هم گوش بدی سیرنمیشی...
  • خادم امام حسین
  • دم شما و دم حاج مهدی گرم

    پاسخ:
    دم شما هم گرم
    یازهرا(س)مادر تمام خوبیها
    اللهم عجل الویک فرج


    خیلی خوب بود
    ولی برای بهتر شدن کلیپ، متن شعر رو روی کلیپ بیارید تا بیننده همزمان با شنیدن، متن رو هم ببینه و با عمق مفاهیم شعر ارتباط برقرار کنه و تنها به آهنگ اکتفا نکنه.
    خیلی دوس دارم صدای حاج مهدی رو به صورت خام و بدون افکت های صوتی بشنوم. به نظرم این افکت ها زیبایی خاص صدای ایشون رو کم کرده و یه جاهایی صدای ایشون گنگ و نامفهوم شده.
    بسیار عالی بود...ولی تو شلمچه با اون فضا چیز دیگه ای واقعا..آجدک الله
    سلام واقعاً عالی بود دل ما رفت مناطق عملیاتی. انشاالله با هم بریم بقیع و مسجدالأقصی برای نابودی آل یهود و آل سعود. التماس دعا
    انشالله امسال اسفند94راهیان نور بریم سوریه ویادمان شهدای مدافع حرم وحاج مهدی صفا بدن
    اجرتون باشهدا.به قول دوستمون ان شاا... راهیان نور سوریه
  • محمد زنجان
  • خانم گفتن تو شلمچه پخش میکردن پخش نمیکردن اونجا میخپندن 29 اسفند
  • میثم احمدی
  • سلام قشنگه ممنون 
    ممنون حاج مهدی هواییمون کردی ان شاء الله یه روزی هممون حرم ابا عبد الله


    التماس دعا
  • سیدمحمدرضا
  • این مداحی زیبا با شعر بسیار زیبایش دل ما را برد...
    خدا را شکر که هستند شاعرها و مداح هایی که در این وانفسا تکانی به دل خرابمان می دهند...
    شهدا...
    سلام ممنون من با این اهنگ دیگه دلم نمی تونه تحمل کنه
    سلام
    بینهایت ممنونم. خیلی زیباست خیلی .دیشب اینو از تلوزیون شنیدم خیلی خیلی حال روحانی به آدم میده. اول صبح سرچ کردم که پیداش کنم و خدا رو شکر که اینجا پیداش کردم.
    اجرتون با شهدا و اهل بیت (ع)
    التماس عا
    یا علی
    بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

    سلام!

    باآروزی قبولی طاعات و عبادات 

    حقیقتاً حقیر رو بااینکه حتی یک بار هم نه توفیق سفر به مناطق جنگی داشتم 

    و نه توفیق حضور در شهر مدینه النبی خصوصا قبرستان بقیع رو داشتم! باید 

    بگم حقاً. و انصافاً این نوا دل انسان رو  به اون مناطق مطهّر میبره...و

    ان شاءالله که خداوند نصیب همه ی آرزومندان بفرماید خدا میداند که در دلم 

    وقتی این نوا رو گوش میکردم به همه ی دست اندرکاران این نوای زیبا 

    دعا میکردم خصوصاً فقید سعیدجناب فرج اللّه سلحشور رو... خداوند ان شاء

    الله روح پاک شون رو با هم رزمان شهید شون و با اولیائش همنشین و محشور 

    کنه خداوند به همه شما بزرگواران خصوصاً جناب حاج مهدی سلحشور توفیق 

    روز افزون عنایت کنه واز این جمله کارهای دینی_فرهنگی به کرّات ادامه 

    داشته باشه چرا که امام خامنه ای اصرار بر انجام بیش از پیش کارهای فرهنگی

    دارند دست حضرت بقیه اللّه روحی فداه همراه شما وبر سر شما ودعای خیر 

    اون بزرگوار بدرقه ی راه تون باشه ان شاءاللّه

    ومن اللّه التوفیق

    علمدار✋
  • سید ابوالفضل قم
  • سلام

    اجرتون با آقا ولی دارم دیونه میشم چند وقتیه که هوایی شدم برم سوریه جزو مدافعان حرم بشم اما بخاطر بدهی هام نمی تونم ، شما هم بدتر از بدتر منو بدجور ریختین به هم، همگی برام دعا کنید بتونم هرچه سریعتر برم از حرم عمه جان دفاع کنم

    یا علی

    باتشکرازحاج مهدی واقعاًزیباودرخورتعریفه انشاالله موفق باشیدازطرف بچه های هیئت رزمندگان پاکدشت تشکرمیکنم

    دلم هوای شلمچه رو کرد

    خیلی اونجارو دوس دارم باهمه جا فرق می کنه 
    ممنونم ازتون 
    اجرکم عنداالله
     
    خیلی عالی بود
    خیلی عالی بود
  • مدافع حریم ولایت
  • سلام حاج مهدی دم نفست گرم خدایش الان ماوریت یادمان والفجر 8 هستم با گوش دادن به این نوا یه دل سیر گریه کردم عالی بود 
    خییییییییییییییییییییییییییلی عالی ممنون از شاعر و مداح عزیز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">